Impressum

Dizajn

Razvoj

Webmaster

Impressum

Dizajn

Razvoj

Webmaster

KCP, ZSKA

Galerija

Odaberite predstavu:

Robinson Crusoe ili o usamljenosti

Autor: Daniel Defoe - Bruno Margetić

RASPORED 43. SKAZ-a

7.3.2019.




43. SKAZ
SUSRETI KAZALIŠNIH AMATERA ZAGREBA

16-29. ožujka 2019.


16. ožujka 2019.

17.30
ZKM Učilište
Kristina Jakšić Balaž: DJEVOJČICA KOJA JE PRVIŠE ČITALA
Redateljica: Kristina Jakšić Balaž:

GOSPOĐA CRVIĆ - Lukrecija Bednjički
GOSPODIN CRVIĆ - Jakov Vranković
JENNY SLATKIĆ - Mara Marasović
RAVNATELJICA KOSTOLOMIĆ - Maks Tudja
DOKTOR - Jakov Vidulić

Nina Benko, Niko Blaić, Lana Balić, Sara Đikić, Petar Iveković, Iva Knežević, Lucas Kwedi, Jagor Katičić, Sara Marasović, Elena Matleković, Eva Medić, Marino Medić, Nako Rukljač Mekhaneg, Leona Perok, Leona Pižir, Vanessa Puljić, Kiara Radošević, Mirta Sobočan, Greta Skočić, Alma Malus

Asistent: Maks Tudja
Glazbena priprema: Jakov Vidulić
Majstor svjetla: Milan Kovačević
Majstor tona: Bruno Fretze


Jesu li pametna, sposobna i radišna djeca blagoslov svakom roditelju? A što ako se takvo dijete rodi u obitelji koja ne mari previše za knjiško znanje? I je li djevojčica kao takva još uvijek nepoželjan spol? Prema klasiku Roalda Dahla Matilda, nastala je predstava koja se bavi temom kako biti voljen iako si drugačiji. Oslanjajući se na vješto osmišljene likove originalne priče, osmislili smo mrvicu različit narativ i zaokružili sve happy end-om kakav smo priželjkivali. Forma kojom smo se bavili jest mjuzikl, tako da smo puno vremena provodili u vokalnoj pripremi i pripremi koreografija, u čemu su svi izuzetno uživali. U našoj predstavi odlučili smo se da će svi mali glumci biti Matilda, jer tako je i u samom životu - svi smo ponekad drugačiji, neshvaćeni i neprihvaćeni. I onda je samo na nama - DA PROMIJENIMO SVOJU PRIČU!




19.00
KAZALIŠTE BUDILICA
Daniela Totić: DOKTOR NEZNALICA
Redatelji: Ivana Totić, Daniela Totić

Igraju: Kaja Milas , Angelo Damte Burić, Ana Oreški, Anja Grahovac, Mia Buzina, Tonka Totić, Magdalena Vugrin, Leona Novak

Doktor: Alfred Posavec
Glazba: Toni Kottek

Djeca se pripremaju za igru doktora koji će dati sve krive upute i recepte pacijentima ( djeci) .
Ulazeći jedan po jedan uz asistenciju medicinske sestre , izlaze razočarani uputama koje su dobili od liječnika. Nakon što svi obave preglede, zajednički zaključuju da to nije doktor pravi i da mu nešto ne štima u glavi. Zajedno ulaze i to priopćuju doktoru koji u tom trenutku skida periku i kreće prema izlazu, ali ga zaustave djeca. Sestra zove policiju koja dolazi i istražuje zbog čega se tako ponašao prema djeci. Doktor objašnjava da je to bila samo njihova igra. U tom trenutku dolazi pravi doktor (glumac) koji se uključuje u njihovu igru ali sa pravim savjetima i receptima. To kroz pjesmu i objašnjava, čime se moraju baviti, što jesti, ako žele biti zdravi. Za to vrijeme djeca sa rekvizitima vježbaju uz veselu igru.


20.00
TEATAR GAUDEAMUS Centra KNAP

Zlatko Krilić: TO JE RAJ, LUTKO MOJA
Redateljica: Rebecca Agić

Savjetnik za lutke – Domagoj Ivanković
Pokret – Ana Žulec
Dizajn svjetla – Ivan Sabljak
Svjetlo, Oton – Darko Crnčević, Ivan Sabljak

Adam – Filip Vrbanec
Eva – Ana Žulec
Ljubazna gospođa – Tea Mandarić
Ljubazni gospodina – Robert Janđel
Bogata gospođa – Ivana Vodanović
Oskar – Matej Račić
Ostali - Ansambl

Adam je dečko koji se nalazi u Raju. Sve je podređeno njemu, sve što se u Raju nalazi postoji isključivo zbog njega i njegovog zadovoljstva. Za njega brinu Ljubazna gospođe i gospodin kojima nije teško udovoljavati njegovim željama. Na raspolaganju su mu beskonačni sati televizije, igrica i hrana kakvu god i kada poželi. U Raj uskoro dolazi Eva i sav spomenuti hedonizam dobiva veliki upitnik.


17. ožujka 2019.

17.30

KAZALIŠTE BUDILICA
Daniela Totić: ŠKOLA BEZ UČITELJA
Redatelji: Ivana Totić, Daniela Totić

„Himna učiteljima“ – autor : Maja Rogić

Glumci:
Magdalena Katalinić, Ana Totić, Dora Kercel, Lucija Knežević, Laura Kotarski
Marta Vujošević, Katja Sheila Filipović Lawlor, Jan Carl Filipović Lawlor, Ante Totić, Lana Totić, Ana Gagula , Tena Prša, Wendy i Lucia Kranjec

Plesači:
Lucija Knežević, Korina Marić, Lejla Tabaković, Lana Borojević, Ana Totić
Tena Prša, Magdalena Božić, Anja Đidara, Mija Pranjić, Dora Goldašić

Djevojčica Nika koja nerado ide u školu, u snovima sanja školu bez učitelja.
Dolazi u školu sa grupom školskih prijatelja u dvoranu za tjelesni, gdje se radnja i odvija. U osmišljavanju igre nikada nisu svi suglasni-….svađa i razmirice….
Pronalaze kofer u kojem se nalaze lutke crvenkapice i pipi duga čarape. Uspiju se dogovoriti za uloge da izvedu predstavu ali opet su nesuglasice i svađe. Nakon toga, u dvoranu ulaze djeca nižih razreda koji uzimaju crvenkapicu. Uz duhovitu igru izvedu crvenkapicu gdje ih ismijava prva grupa. Nakon njih u dvoranu ulazi plesna grupa na trening. I to ne ide glatko. Nakon njihovog izlaska dogovor za igru graničara. Opet svađa a nakon toga dolazi do ozljede jednog učenika. Nastaje panika, i iščekivanje da se netko pojavi da riješi problem. Na kraju dolazi profesor tjelesnog koji rješava problem uz kritike zašto su sami u dvorani i šalje ih u razred da objasne svojim učiteljima i profesorima situaciju.
Nika se budi, i shvati da je drugačije školu bez učitelja zamišljala sve dok je nije sanjala. A to na kraju izrazi i kroz pjesmu „himna učiteljima“.


18.30
Dramska družba BRIJEST
Miroslav Krleža: NA MUKAH
Redateljica: Ankica Blažinović-Kljajo

Izvođači: Agneza Hadrović, Marina Buntić, Paulina Gaši, Petra Matjanec, Asja Bjelić, Luka Ivančić, Ivan Zadro

Ovaj recital napravljen je kao kolaž tekstova Krležinih Balada s članovima dramske grupe osnovnoškolskog uzrasta (djeca 8.razreda).


19.30
Kazališna družina Studio Chekhov Croatia
A.P. Čehov: „MEDVJED“ I „PROSIDBA“, dvije jednočinke
Redateljica: Suzana Nikolić

Pomoćnica režije: Mirela Brekalo
Producentica: Iris Tomić

"Medvjed"
Jelena Ivanovna Popova - Melissa Prebeg
Grigorij Stjepanovič Smirnov – Josip Roša
Luka – Roko Nakić / Zrinka Džamonja

"Prosidba"
Stjepan Stjepanovič Čubukov – Timon Špalj
Natalija Stjepanovna – Slavica Ceronja/Martina Marušić


Fokus je stavljen na upotrebu glumačkih izražajnih sredstava, rad na karakterizaciji i odnosima između
likova u dvije spojene jednočinke A.P. Čehova, „Medvjed“ i „Prosidba“ s težnjom da se komad odvija u
bezvremenskoj kategoriji, a stilski predstava teži groteski.



18. ožujka 2019.

18.00
Dramska skupina Centra za kulturu i film Augusta Cesarca
Ita Tissauer Pavičić: KAKO STOJE STVARI
Redatelji:Ita Tissauer Pavičić, Natalija Stipetić Čus

Natalija Stipetić Čus, rekviziti
Maro Market, skladatelj
Ivana Market, suradnica

Igraju: Kan Priselac Novačić, Lovro Pištelek, Ivan Badrov, Noa Antolović, Katja Rončević, Fran Ljubičić, Samuel Kišur Postružin, Veronika Glavaš, Lana Čukić, Nikolina Salatović Jakobović, Petra Šimek

Prosječna osnovna škola u prosječnom hrvatskom gradu. Jednom je učeniku nestala kapa. Pedagoginja preuzima slučaj u svoje ruke i uz pomoć nekolicine učenika pokušava pronaći krivca. Polako se otkriva pozadina netrpeljivosti između dvojice učenika zaljubljenih u istu djevojčicu…



19.00
Dramska skupina POKUS Centra KNAP
A. P. Čehov: TRI SESTRE
Redateljica: Amanda Prenkaj

Tia Majerović Stilinovića - Maša
Helena Karlović - Olga
Franka Antolić -Irina

Tri sestre, obavijene čežnjom odlaska u Moskvu, traže način izlaska iz ustaljenosti svakodnevnice koja ih guši kao korov.


20.00
Društvo CYGNUS 1
William Shakespeare/August Šenoa: MNOGO VIKE NI ZAŠTO
Redateljica: Ana Miljanić
Dramatizacija: Ana Miljanić

Dragutin Miškić – Benedikt
Ena Bašić – Beatriče
Marko Grozaj – Dirigent
Anja Andrijević - Dirigentica

Poznato djelo Williama Shakespearea u prijevodu Augusta Šenoe na pozornicu je postavljeno u jednom netipičnom obliku. Dobro poznati junaci ove romantične komedije, Benedikt i Beatriče, u milosti i nemilosti su dirigenata koji upravljaju svakim njihovim korakom, svakim njihovim postupkom, dok se zaljubljeni par pokušava oduprijeti čarima dirigenata.

Postavlja se pitanje koliko zapravo imamo izbora kod biranja partnera? Imamo li doista slobodnu volju ili društvo, kao i dirigenti upravlja našim, i najmanjim pokretima, odlukama, riječima? Koliko nam to isto društvo nameće tradicionalne uloge i možemo li im se ikada zaista oduprijeti?

Mnogo vike ni zašto analizira navedena pitanja komičnim pristupom namijenjenoj mlađoj publici koja svoje odabire donosi upravo u svijetu gdje je društvo preko medija cijelo vrijeme prisutno u donošenju odluka.



19. ožujka 2019.


19.00
Dramska družina GORDOGAN
Antun Gustav Matoš: LJUBAV – LIJEPA KAO BOGINJA, SLIJEPA KAO SLUČAJ
Redatelj: Ivan Janjić
Tehničar: Luka Viduka


Izabela I. – Dora Hasanec
Izabela II. – Dora Otočan
Izabela III. –  Dorija Pandža
Izabela IV. – Marija Lovrić

Fanny I. – Andreja Jurasović
Fanny II. – Eila Martinov
Fanny III. – Korana Bugarinovski
Fanny IV. – Klara Aždajić

Solus – Leon Cvetkovski
Alfred – Tino Rinkovec

Lirska drama od Matoševih stihova i dviju novela

U prvoj sceni Solus, usamljeni pjesnik, sjetno razmišlja o svojem idealu ljepote i umjetnosti u liku žene i pritom čuje prekrasnu glazbu koju ga odvodi u svijet mašte. Sve prekida dolazak surove stvarnosti u vidu robotiziranih ljudi koji ga ni ne primjećuju (druga slika). U trećoj slici Solus pokušava na violončelu odsvirati melodiju koju je čuo i tog trenutka dozvao je prekrasne Izabele koje formiraju Gorgonu, mramornu fontanu u liku zmijokose žene. Gorgona je prolaz između dvaju svjetova. Time se pozornica dijeli na dvije predstave koje se događaju ili istovremeno ili jedna pa druga. Četiri Izabele izmjenjuju dijaloge sa Solusom u kojima se miješaju tekst iz novele i Matoševi stihovi. Četiri Fanny izmjenjuju dijaloge s Alfredom Kamenskim u kojima se miješaju tekst iz novele i Matoševi stihovi (četvrta i peta slika). U nastavku dvije se predstave sjedinjuju u jednu. Solus na gitari i Alfred na violončelu sa svim Izabelama i Fanny pjevaju glavnu melodiju (šesta slika). Idila ljubavi i ljepote naglo se prekida. Čuju se koraci potrage. Počinje povratak u realnost. Pojavljuju se likovi pod ogrtačima i kapuljačama te bubnjarem smrti koji odvode Izabelu (sedma slika).
Je li se uistinu sve dogodilo ili je kroz glavu Solusa samo proletjela misao?


20.00
Umjetnička organizacija TOČKA NA I
Miroslav Krleža: ADAM I EVA
Redateljica: Paola Slavica

Kostimografkinja - Leana Alić
Idejno rješenje scenografije - Luka Borčić
Vizualni identitet - Luka Borčić

Čovjek, Adam - Gordan Miljanović
Žena, Eva - Ines Kovačević
Treće lice - Mladen Klarić, Antonia Gagić,
Kelner u hotelu - Zlata Granić
Gospodin u hotelu- Mladen Klarić
Glas majke - Antonia Gagić
General, Gospodin sa zagonetkom - Mladen Klarić
Gospođa u crnini - Zlata Granić
Gospođa u vlaku - Antonia Gagić
Krčmari - Mladen Klarić, Antonia Gagić, Zlata Granić

“Adam i Eva” Krležina je jednočinka prvi puta objavljena u časopisu Kritika 1922.godine, a zatim kao posljednja legenda u knjizi “Legende” 1930. godine. Krleža je u Adamu i Evi zadirao u dubinske slojeve psihologije između muškarca i žene, ne libeći se, gotovo naturalistično iskazati grubost toga odnosa, njegovu kompleksnost i njegovu vrlo čestu nelogičnost.

Premda jednočinka, koncipirana je u tri dijela. U uvodnoj sceni predstave, igramo se upravo Krležinom simbolikom trećeg lica -nepoznati netko, koji smo podijelili na tri lica koja se pojavljuju i sudjeluje u svim ključnim trenutcima i događajima koji će se tek odigrati, sugerirajući tako više sile koje vode igru i predstavljaju taj začarani krug nesretnog ljudskog života i ljubavnog odnosa u kojem će se Čovjek i Žena zateći.

Prvi dio zbiva se u hotelskoj sobi, u hotelu simboličnog imena Eden, gdje zatičemo Čovjeka i Ženu u žustroj svađi koja vodi bolnom rastanku. U sve se upliće Gospodin iz hotela, koji je također gost hotela Eden ili se barem tako predstavlja, a koji uspijeva nagovoriti Čovjeka na odlazak te tako prekinuti njihovu svađu i uvjetovati slijed događaja. Žena ostavši sama, počini samoubojstvo kako je i obećala.

U drugom dijelu drame pratimo Ženu na njezinu putu u zagrobni život. Izgubljena luta podzemljem, golemim crnim nepoznatim prostorom. Nije svjesna vremena ni prostora u kojem se nalazi, a put joj dodatno otežavaju utvare koje su ponovno nepoznata treća lica. Pokušava se prisjetiti kako je ovamo dospjela, no u sjećanje joj dolazi samo njezino djetinjstvo i glas majke. Napokon čuvši ljudske glasove, trgne se iz svog bunila te odlučuje nastaviti put. Čovjek dotle putuje vlakom kući, vidno uzrujan, a još k tome okružen gomilom nepoznatih trećih lica u nekakvom zadimljenom kupeu koji uspješno doprinose atmosferi nervoze i netrpeljivosti. U razgovoru s jednim od suputnika, gospodinom sa zagonetkom, Čovjek saznaje kako je njegova Žena ipak počinila samoubojstvo bacivši se s petog kata Hotela Eden. Kad čuje tu vijest, čovjek otvara vrata i baca se pod kotače jurećeg vlaka.

U trećem dijelu Čovjek i Žena susreću se u nekakvoj krčmi u podzemnom svijetu. Krčmari su upravo lica koja prepoznajemo iz svih prijašnjih situacija, no Čovjek i Žena ih ne prepoznaju, kao ni jedno drugoga, ne sjećaju se ni svojih prošlih života. Ponovno se upoznaju pa se jedno drugome povjeravaju te napokon postaje jasno da su se opet približili i da će se među njima razviti veza. I tako ponovno započinju začarani krug.

“Čudna li su ta djeca hotela i ekspresnih vozova i abortusa! Oni se sada cjelivaju djevičanski, kao da se nikada požderali nisu! Kao da nije tekla krv između njih i kao da neće opet teći krv između njih! I uvijek tako i dokle tako? I zašto tako?”


20. ožujka 2019.


17.30
EX PAVLEKI&CO
Ita Tissauer Pavičić: BISTRA VITEŠKINJA DONA KIHOT BEZ MANČE
Redateljice: Natalija Stipetić Čus, Ita Tissauer Pavičić

Scenografija:  Natalija Stipetić Čus
Izbor glazbe: Ita Tissauer Pavičić

Dona Kihot-Leticia Čus
Sanča Pansa-Rebecca Skočilović

Poznata priča o čovjeku koji se nazvao vitezom i borio protiv nepravde i danas živi u liku Done Kihot, viteškinje modernog doba, koja se bori sa svojim vjetrenjačama i sanja o idealnoj ljubavi, naravno - prema vlastitim mjerilima. Kao što pravi vitez ima svojeg štitonošu, Dona ima svoju Sanču – vjernu suputnicu u avanturama i savjetnicu…


18.30
Dramska skupina HOKUS 1 Centra KNAP
William Golding: GOSPODAR MUHA
Adaptacija i režija: Rebecca Agić

Ton, svijetlo – Ivan Sabljak, Darko Crnčević

Igraju: Monika Čelić, Tessa Šarić, Jurica Pakračić, Laura Voščić, Nika Alfirević, Dino Barbalić, Petra Galić, Ana Božić, Lota Prijić, Vita Antonac, Leon Đurić, Lara Križić, Leona Čabraja, Luka Filipović, Toma Matošević, Franciska Zvonković

Gospodar muhar je sve drugo samo ne jednostavna pustolovina o skupini djece ostavljene na pustom otoku.


19.30
Dramska skupina LUDUS 1 Centra KNAP
Ninoslav Mrvelj (prema F.Ozonu): OSAM ŽENA
Redatelj: Christian Jean-Michel Jalžečić

Asistentica redatelja i suradnica za scenski govor: Ivana Ćurić
Idejno rješenje glazbe: Christian Jean-Michel Jalžečić
Scenografija: Christian Jean-Michel Jalžečić
Kostimi i make up: grupa
Svjetlo: Christian Jean-Michel Jalžečić

Mamy: Ema Drokan
Gaby: Željka Janda – Hegediš
Augustine: Ivana Ćurić
Pierette: Elena Bukvić
Suzon: Ema Šomen
Chanel: Dora Peračković
Louise: Ivona Šarić
Chatrine: Lea Grčić
Marcel: Bruno Sučić

Jedna obitelj. Jedan muškarac. 8 sumnji. 8. osmijeha. 8 razloga. 8 alibija. 8. žena. Jedno ubojstvo. Možemo li zaista vjerovati bilo kojoj od 8 žena?



21. ožujka 2019.


18.00
Umjetnička organizacija TOČKA NA I
A. P. Čehov: TRI SESTRE / GALEB
Redateljica: Iva Srnec

Drame Tri sestre i Galeb obje progovaraju o čežnji koju nećemo moći ostvariti, a te čežnja onemogućuje normalni život, djelomice i zbog naivnosti i nerealnih očekivanja.
Drama Tri sestre situairana u  ruskom provincijskom gradiću, gdje živi obitelj Prozorov: sestre Olga, Maša i Irina, te brat Andrej. Doselili su se iz Moskve prije  jedanaest godina zbog prekomande njihovog oca generala. Sestre Prozorov nikad se nisu navikle na provinciju i dalje čeznu za Moskvom, koja u njihovim očima jedina pruža životne perspektive.
S druge strane protagonisti Galeba zatvoreni su u svoj vlastiti svijet čežnje za pozornicom, slavom, ljubavi i priznanjem koja ih u potpunosti hendikepira da vide stvari kakve one zaista jesu.

19.30
Umjetnička organizacija TOČKA NA I
A. P. Čehov: O ŠTETNOSTI DUHANA / PROSIDBA / MEDVJED
Redateljica: Iva Srnec

„Medvjed“ i „Prosidba“, dvije humoreske jednočinke Antona Pavlovića Čehova.  Medvjed opisuje problematičan odnos  udovice u koroti i mladog vlastelina koji potražuje svoj novac koji je pozajmio od njenog pokojnog muža. Druga jednočinka „Prosidba“, priča o predbračnim zavrzlamama između vlastelinske kćeri  i njenog susjeda- nespretnog prosca.

U jednočinkama se bavimo odnosima između likova, te kroz korištenje rekvizita i prostora gledamo na koji način se odnosi prema scenografiji i predmetima mogu odraziti na sve tri jednočinke i kako se to može odraziti na igrači prostor.  




22. ožujka 2019.

17.00
Dramski studio Dječjeg kazališta Dubrava – grupa R1
Iva Lehunšek Panić: STRAH
Redateljica: Iva Lehunšek Panić

Glas: Gregor Klarić
Oblikovanje rasvjete: Dominik Lenac Sanković
Oblikovanje plakata i letka: Alma Vragović

Igraju: Birkić Gregor, Bogovac Iva, Brzac Iva, Cesar Paola, Eršek Kaja, Galović Tea, Jantolek Ana Maria,, Mazarekić Marcela, Špehar Sara, Topolko Ena, Zorić Barbara, Palić Tadej

Bojiš li se mraka? Da li znaš onaj jezovit osjećaj nakon noćne more u kojoj te netko cijelo vrijeme pokušava uloviti, a ti ne možeš potrčati. Kao da ti je olovo vezano uz noge. Siguran si da ti ta osoba, iako joj ne vidiš lice želi nauditi. Panično se grčiš u strahu. Sjećaš li se naglog buđenja u krevetu i provjeravanja da li pod prekrivačem leži sklupčana zmija? Jesi li ikada u snu padao u crnu rupu? Izgledaju li rogate životinje u tvome snu nekoliko puta veće nego na javi?

Ovim i sličnim pitanjima istraživali smo pojam straha. Nizom improvizacija stvorena je cjelina koja se u svojoj naravi žanrovski približila hororu. Predstava Strah pokušaj je da se horor prikaže na kazališnim daskama s neizostavnim osjećajem jeze i nelagode koji s glumaca polako prelazi na publiku.


18.00
Dramski studio Dječjeg kazališta Dubrava – grupa R2
August Šenoa: POSTOLAR I VRAG
Redateljica: Iva Lehunšek Panić

Scenografija: Bosiljka Antolković
Kostimografija: Valerija Sindičić
Glazba: hrvatski tradicijski napjevi
Lutke: Davorina Bakota
Koreografija: Sandra Banić Naumovski
Oblikovanje rasvjete: Dominik Lenac Sanković
Oblikovanje plakata i letka: Alma Vragović


Igraju:
Postolar: Alen Škugor
Postolarica: Tamara Herceg
Vrag: Davorina Bakota
Putnik namjernik: Marina Ilić
Prva žiteljica malog grada: Jelena Vidačković
Druga žiteljica malog grada: Bosiljka Antolković
Treća žiteljica malog grada: Marija Pavić
Četvrta žiteljica malog grada: Valeria Sindičić


Povjestica Augusta Šenoe, Postolar i vrag, u Dječjem kazalištu Dubrava do danas imala je već nekoliko uprizorenja, što lutkarskih, što igranih. U nekim postavama održala se na repertoaru duže od 10 godina. Ovo antologijsko djelo hrvatske književnosti za djecu, ponovno igra na daskama Dječjeg kazališta Dubrava, ovoga puta u lutkarsko-igranom obliku, najstarije grupe Dramskog studija. Dramaturšku obradu sadašnjeg Postolara i vraga davno je potpisao Borislav Mrkšić, hrvatski dramaturg, redatelj i prevoditelj, koji je s osnivačem Dječjeg kazališta Dubrava, nekoć Dječjeg kazališta Donji grad, Mladenom Širolom, umjetničkim interpretacijama trajno zadužio ovo kazalište. Zahvaljujući pomno čuvanoj arhivskoj građi, Šenoina povjestica doživjet će novo izdanje, zaogrnuta velom starine.
… i kako to obično u životu biva, a i u starog postolara nekoć isto bješe: “Ide vrijeme, dođe rok, eto vraga, skok na skok, kuc! na vrata iznenada!”


19.00
Dramski studio Dječjeg kazališta Dubrava – grupa A
Espi Tomičić: POVOLJNIJI VJETAR
Redateljica: Stela Švob

Scenski pokret: Cvita Pastulović
Oblikovanje rasvjete: Dominik Lenac Sanković

Igraju:
Lana: Stela Dendić
Kristina: Carla Perović
Petra: Magdalena Lukić
Mario: Filip Biškup
Sven: David Ilinić
Dora: Klara Vlašić
Ivana: Ana Ilievska
Mateja: Valeria Sindičić
Iva: Petra Biškupec

Istina. Pravda. Jednakost. Tri jednostavne riječi, često zaboravljene.

Oni znaju što se dogodilo. Oni su bili prisutni. Nisu reagirali. Hoćeš li ti?

Dramski tekst izašao iz pera studentice dramaturgije Espi Tomičić.
Priča o nasilju i posljedicama nasilja iz 3 perspektive.


20.00
Dramski studio Dječjeg kazališta Dubrava – grupa F
Eugene Ionesco: ĆELAVA PJEVAČICA
Redatelj: Zoran Skalicki

Scenografija: Stela Švob
Kostimografija: Stela Švob
Oblikovanje rasvjete: Dominik Lenac Sanković
Majstor tona: Dino Čosić

Igraju:
Gospodin Smith: Dubravčić Grgur
Vatrogasac: Krčelić Josipa
Gospođa Smith: Lipovšek Laura
Mary: Mahmuljin Hana
Gospodin Martin: Tičić Vito
Gospođa Martin: Rudar Gabriella

Ćelava pjevačica je prva drama koju je napisao Eugène Ionesco. Premijera je izvedena 11. svibnja 1950. u Théâtre des Noctambules u režiji Nicolasa Batailla. Od 1957., drama je u stalnom postavu Théâtra de la Huchette. Izvedba je bila totalni krah i prošla je neopaženo sve dok par uspješnih kritičara i pisaca, među kojima su bili i Jean Anouilh i Raymond Queneau, nisu pohvalili predstavu. Ova drama danas drži mjesto najizvođenije predstave u Francuskoj.

Studentska grupa F, Dramskog studija Dječjeg kazališta Dubrava, odabrala je ovaj dramski predložak kao izvedbeni i glumački izazov. U procesu stvaranja predstave grupa iznutra upoznaje teatar apsurda i njegove zakonitosti te na scenu snažno donosi Ionescovu želju da onesposobi jezik kao sredstvo normalne konverzacije među ljudima njegovom destrukcijom.


23. ožujka 2019.


17.00
Centar ANZIP
Nikica Viličić: SREĆA I NOVAC
Redatelj: Nikica Viličić

Igraju: Marta Hrvačić, Luka Kolarek, Petar Soldo, Tonka Kičić, Marta Luna Kastrapeli, Mateja Munjić, Dora Radić, Juraj Kaštelan, Franko Bičanić, Petar Mališ, Karlo Mališ, Nikola Kriletić

Asistentica režije: Antonija Kušanić
Kostimi: Antonija Kušanić, Nikica VIličić
Rekviziti: Marijana Lazarić
Savjetnik za glazbu: Zvonimir Varga

Predstava je nastala prema španjolskoj narodnoj pripovijetci

Sreća i Novac su se zavoljeli i odlučili se vjenčati. Kada su ušli u brak počeli su se svađati oko malih i velikih stvari. Stoga Sreća predlaže da se natječu i tako vide tko je od njih dvoje važniji u životu. Pronalaze siromašnog Marka te mu Novac odlučuje prvi pomoći. Unatoč tome što mu Novac pomaže, Marko ulazi u niz nesretnih slučajeva. Međutim, kada mu se Sreća osmjehne, sve se okreće u njegovu korist. Vraća mu se sve što je izgubio te odlazi onome što mu je najvažnije, svojoj obitelji.


18.00
Dramska grupa Kulturno-umjetničkog društva OPOROVEC
Branka Gregor i Ana Mandić: IZBORI
Redateljice: Branka Gregor i Ana Mandić

Branka - Branka Gregor
Barica - Barica Šturlić
Ana - Anica Posavec
Nadica -Nada Buhin
Štef - Ana Mandić

Vladimir Posavec – scena, rekviziti

Susjede se sastaju na kavi i razmišljaju kako bi svoju dosadnu svakodnevnicu učinile zanimljivijom. Odlučuju osnovati Kulturno umjetničko društvo. Održavaju izbore za predsjednicu KUD-a ali to i nije baš tako jednostavno.


19.00
Dramska skupina MEANDAR Narodnog sveučilišta Sesvete
Bruno Margetić: U STRAH!
Redatelj: Bruno Margetić

Likovno oblikovanje scene: Lea Martini, Nela Martini

Hera – Snježana Benko
Nikolina – Antonela Prebeg
Svjedokinje – Lea Martini, Ana Baran, Iva Hrković
Čopor – Antonela Leko, Nela Martini, Ana Marciuš

Predstava "U strah!" kroz formu bajke uprizoruje suočavanje jedne djevojke s vlastitim strahom. Njezin je strah suvremen, vezan uz društvene mreže i društveni položaj koji iz njih izvire. Prateći strukturu bajke, korištenjem kazališta sjena, mobitela kao scenskog svjetla i izvora zvuka, predstava "U strah!" isprepliće tradicionalnu formu i suvremeni sadržaj. Igrajući se pritom i nužnošću same scenske tehnike, predstava provjerava rubove kazališne infrastrukture te kontrolu nad svjetlom i zvukom u predstavi u potpunosti prepušta glumicama na sceni.


20.00
Teatar MERGIMTARI
Ferdinand Hysi: TRI MOZGA NA PRODAJU
Redatelj: Leonard Hamitaj

Melita Orešković - menadžerica i glasnogovornica teatra.

Prvi luđak - Leonard Hamitaj
Drugi luđak - Vedran Kojić
Treći luđak - Miroslav Medaković
Popi(narod) - Arijana Bali
Žena iz EU - Enisa Majer
Medicinski brat - Oldrich Husak

Drama se dešava u sobi jedne psihijatrijske bolnice, gdje tri bolesnika koji se nalaze u prostoriji, imaju najveću brigu oko toga kako začepiti rupe na stropu iz kojih kaplje. Simbolika je jasna i oštra. Naša tri lika, koji predstavljaju tri različita smjera mentalne diversifikacije, jedan ima jednu opciju, drugi drugu a treći ne znam kome će ugoditi a kome će se zamjeriti. Tri bivša intelektualca, koji se sada bave čepljenjem rupa na stropu iz kojih kaplje, ironiziraju svijet oko njih „koji je luđi od njih, oni koji leže u toj bolnici“.

Ironija i sarkazam dobivaju svoj puni oblik kada upomoć ovim „luđacima“ dolazi jedna humanitarna organizacija, koja ima misiju pomoći ovoj psihijatriji iz koje kaplje sa svih strana, donosi noše i kišobrane kako bi se začepile rupe iz kojih kaplje. Ironija dostiže vrhunac kada se šala pretvara u bol. Oni ne samo da će donijeti te noše i kišobrane kao sredstva za začepljenje rupa, već će im i objasniti kako ih koristiti, tako se jasno i izravno naglašava simbolika nečijeg potpunog napuštanja, primoranog živjeti pod krovom iz kojeg kaplje i koji nadu da pobjegnu iz to zla vide samo u nekoliko noša i kišobrana koje dobivaju u obliku pomoći iz inozemstva.

U tom svijetlu se prikazuje i ličnost Popija, koja nije slučajno nazvana Popi, dakle populli (narod), koja predstavlja izravno onaj dio naroda koji prati svoje lidere, a tiha i gluhonijema, još više jača tu ludost koja se oslikava putem ove psihijatrijske sobe, koja je upola uništena, s krovom iz kojeg kaplje.
Nakon smijeha koji prati cijelu dramu, ona  završava tragično, gdje i naše tri ličnosti prikazuju svoju osobnu dramu, koja još jednom naglašava sudbinu ove psihijatrije u kojoj na sve strane kaplje, koja je realna i koja više nego što potiče da se pitamo o toj ludosti u kojoj se nastoje začepiti rupe iz kojih kaplje putem noša i kišobrana koje su došle izvana.
“Putem parabole u kojoj se subjekt, dešavanje i ličnosti pretvaraju u jasnu i čistu simboliku, predstavlja se stanje socio-političkog kaosa u zemlji, očaj i bijeda napuštenih, ironija i sarkazam prema indiferentnim stavovima stranaca sa takozvanom “humanitarnom pomoći”, neshvaćanje slobode i višepartijskog sustava…
(Prof. dr. J. Papagjoni: Enciklopedija albanskog kazališta i kinematogafije)


24. ožujka2019.

18.00
Dramski studio PIKULA
Grupa: HITNE INTERVENCIJE
Redateljica: Vera Piščević

Tehničar: Leon Čegec

Lovre Mirošević – učenik, nadriliječnik Božidar, ministar i otac dječaka koji je zaštopao školski zahod
Petar Muslim - sin ministra , učenik  koji je zaštopao školski zahod
Antonio Vrabec - pomoćnik nadriliječnika Božidara, ravnatelj škole (Ante Barić)
Nea Martinović - kolska čistačica
Nika Lešić - odčepljivač 1 hitnih intervencija za odčepljivanje kanalizacije kojoj se ukliještila kralješnica, ministrov tjelohranitelj
Lucija Zokić - odčepljivač 2, predsjednica školskog odbora
Mihaela Lukačević - odčepljivač 3

Predstava "Hitne intervencije"  kritizira današnje društvo i obrazovne ustanove.
 Scensko  uprizorenje prikazuje neke od suvremenih društvenih problema na komičan način. Radnja se odvija u školi gdje učenik, ministrov sin, zaštopava WC školjku.  Da bi spriječili poplavu koja je nastala, pozvane su  Hitne intervencije za odčepljivanje kanalizacije, a dok se problem rješava, ministar svaštarstva, dječakov otac, poziva ravnatelja škole i najavljuje posjet školi kako bi održao govor.
Likovi su karikature  osoba koje su prisutne u svakodnevnom životu , a radnja i međusobni odnosi likova (podređenih i nadređenih, prebacivanje krivnje na druge koji su nisu obavili svoj posao, problem nadriliječništva, odnosi u obitelji, (otac- sin) predimenzionirani  su kako bi se istaknula kritika društva. Apsurd je lajtmotiv vremena u kojem živimo.


19.00
Dramski studio POZOR
Grupa: S DRUGE STRANE MASKE
Redateljica: Marija Margetić

Ivona Čakarić: Alex, Melitin brat, Lucijina sestra 1
Lana Hrenović: Vita, Simonova mama
Tonka Curić: Melita, Vitina mama
Tena Lacić: Marija, Alexina mama, Lucijina sestra 2
Doroteja Puđak: Lucija, Aurora, Vračara
Emanuela Krkan: Amber, Marijina mama

Dramski tekst „S druge strane maske“ bavi se tematikom dvije surpotstavljene grupe u školi i njihovim pojedinačnim životnim pričama.


20.00
Kulturno umjetničko društvo DUBRAVA
KATA BARBERIĆ: MUŠKA POSLA (U 2 ČINA)
redatelj: grupa

Muž: Nikola Mesaric
Žena: Mirica Mesaric
Doktorica: Nevenka Kučera
Med. sestra: Ana Canjek
Pacijentica:Barica Čuček

Predstava se izvodi u 2 čina.

1.čin: Muž penzioner sjedi u kući, besposličari, dok žena također u penziji, dodatno radi, dolazi umorna kući, svađaju se. Muž je posve neaktivan i danju i noću.

2. Čin: Muž dolazi kod doktorice, traži tablete za smirenje (za ženu). Doktorica zaključuje da ipak pomoć treba mužu. Muž odlazi zadovoljan kući. Dolazi u ordinaciju pacijentica koja ima također seksualne probleme.  Pacijentica također odlazi zadovoljna s postavljenom dijagnozom. Muž se vraća u ordinaciju, ima još veći problem. Problem će riješiti s pacijenticom.


25. ožujka 2019.

19.30
Teatar GAUDEAMUS 2 Centra KNAP
Rebecca Agić: ŽIVOT VJEČNI. AMEN.
Redateljica: Rebecca Agić

Dizajn svjetla – Ivan Sabljak
Svjetlo, ton – Darko Crnčević, Ivan Sabljak

Igraju:
Sara Razum, Matej Račić, Ana Belcar, Tea Mandarić,Robert Janđel, Filip Žulec, Ana Žulec, Mia Husnjak, Filip Vrbanec, Ivana Vodanović, Žana Vuković, Jurica Pakračić

Blještavi zlatni tonovi, stilizirana forma i sentimentalna ikonografija. Slika prikazuje zagrljeni par. Muškarac je nagnut nad ženom koja čeka njegov poljubac. Zlatna aureola koja okružuje par djeluje kao da sa njih otresa zemaljski teret i prenosi priču u beskonačnu gotovo svetu atmosferu. Upotreba zlata podsjeća na srednjovjekovne slike i iluminirane rukopise što sugestivno poziva na razmatranje o vječnosti.



26. ožujka 2019.

17.00
Dramski studio Teatra TIRENA
Daniil Harms: JE LI SLUČAJ SLUČAJAN?
Redateljica: Ines Škuflić-Horvat

Ton: Swen Grgičević
Svjetlo: Nina Horvat

Igraju: Jura Bobanović, Paola Drenovšek, Elena Čejka , Marija Čejka , Eleonora Galinec, Swen Grgičević, Dora Hercigonja Salamoni, Ana Janjić , Jona Jovanović, Hana Kotzmuth, Tibor Kruljac, Lina Mišak , Katja Sršen Vukobratović, Andrija Žunac, Lucija Paprika, Iva Vučković

Je li slučajno da je Slučaj Daniila Harmsa opet aktualan?
Vremena nisu jednostavna, današnje društvo svojom neosjetljivošću za jedinku počinje podsjećati na krvava vremena. Rastu generacije koje komuniciraju virtualno i koje životne nesreće sve manje diraju.
 Apsurdnosti pravnog sistema naše zemlje ponekad zvuče kao prepisane Harmsove priče.
Zapitali smo se ako ih postavimo na scenu hoće li se raspoznati stvarnost od fikcije?


18.30
MOJA SCENA
Grupa: KAK JE, TAK JE
Redateljica: Tana Mažuranić

Glazba – Sandro Petrić

Političar Krimos – Luka Jandrijević
Žena političara – Sanda Šeparović
Ljubavnica Fufs – Tea Šokac
Desanka Lažić – Helena Čelar
Novinarka Dogovorićemose – Blanka Tomašić
Novinarka Pravednica – Marija Bošnjak / Ivona Galkowski

Kroz igru i improvizacije htjeli bismo pokazati prikaz današnjice i pasivnosti društva.


19.30
Dramska skupina HRVATSKIH STUDIJA
Petar Abelard: SREDNJOVJEKOVNA ISPOVIJED
Redateljica: Nikolina Dominković

Scenografija: Eva Milković
Asistent scenografkinje: Paolo Patrik Hrga
Šminka: Lea Berković
Svjetlo i ton: Sara Bačani
Izbor glazbe i koreografija: Nikolina Dominković
Video materijal (film): Eva Milković
Zahvale: Marija Nakir

Prvi glumac: Mario Guberina
Drugi glumac: Marko Šarunić
Treći glumac: Marko Brebrić
Glumica: Andrea Višnjić

Vrsta djela: farsa
Mjesto radnje: pariška ulica: Melun, Pariz, okolica Pariza, krčma, Fulbertova kuća, samostan
Vrijeme radnje: 12. stoljeće (Film: 12. stoljeće – 21. stoljeće)
Tema(e): predstava: o nevoljama filozofa Petra Abelarda, o ljubavi Abelarda i Heloize, o Abelardovoj ispovijedi, pokajanju i preobraćenju
Kratak sadržaj:
Četvoro srednjovjekovnih putujućih glumaca na jednoj pariškoj ulici prikazuje predstavu o poznatom francuskom filozofu i teologu Petru Abelardu i njegovoj nesuđenoj ljubavi Heloizi, nećakinji kanonika Fulberta. Cilj im je razonoditi i oraspoložiti gradski puk te zaraditi za večeru i vino u krčmi. Svojim velikim glumačkim umijećima dočarat će prolaznicima sramotnu kaznu kakvu je doživio njihov suvremenik zbog svojega grešnoga života i teškoga općenja sa ženskim stvorenjem. Prikazat će i veliku radost obraćenja koju je poslije doživio Petar Abelard po milosti Gospodinovoj.  


27. ožujka 2019.


18.30

Dramska skupina HOKUS 2 Centra KNAP
Geoff Bamber: ORHIDEJA ZA KRALJICU
Redateljica: Sara Razum

Prijevod i adaptacija: Sara Razum
Asistentica redateljice: Mia Husnjak
Sva potrebna pomoć ikada: Rebecca Agić
Sve nam je omogućila: Morana Foretić

Max Foretić-Kožul – Kralj
Mija Jurjević – Kraljica
Noa Krtanjek – Princ/Agent tajne službe
Ema Rukavina – Premijerka
Maja Šips – Doktorica/Vrtlarica
Maša Tkalčević – Matilda/Kraljica Zelda
Magdalena Vlajčević – Princeza/Zapovjednik Zeldine straže

Kratka zapetljana bajka o vrtlarenju, zabranjenoj ljubavi i snalažljivosti.


19.30
Dramska skupina RÉVOLUTION
Damjan Ježić: TIŠINA
Redatelj: Damjan Ježić
Svijetlo i glazba – Gabrijela Đuras

Marija Bencun – Laura
Lovro Preprotnik – Alfred
Damjan Ježić - Ernest

Ernest, Laura i Alfred, troje prijatelja koji se znaju čitav život, nakon rata su se pronašli u situaciji u kojoj se njihovo prijateljstvo dovodi u pitanje. Iako je rat završio, on se još uvijek vodi među njima, a radnja se vrti oko Ernesta koji je jedini preživio i pravi rat i međusobni rat. On svakodnevno proživljava najteže trenutke iz prošlosti, prisjećajući se svega te po prvi put postavlja pitanje je li sve to stvarnost ili samo njegova halucinacija. Predstava se bavi dubokom psihološkom analizom aktualnih problema; koliko stvari se prešuti među najboljim prijateljima iako često svi šute, a upravo tišina je najbolja prilika za pokretanje razgovora o unutarnjim problemima. Osim toga, u pitanje se dovodi i pasivnost društva te prazna tišina u nama samima.


28. ožujka 2019.


18.30
KUD RUŽA PRIGORJA
Nihil Obstat: REGULE ZA LEPO PONAŠATI SE
Redatelj: Vinko Štefanac

Renata Vuković – šefica Fanika

Ana Špišić - Barica

Alojzija(Slavica) Mramor – gospođa Rezika

Dago Vujica – gospon Eugen

Mladen Đurasević – Lojzek

 

Predstava "Regule za lepo ponašati se" donosi duh starog Zagreba s početka stoljeća u maniri nijemog filma. Dramska grupa KUD-a odabrala je ovaj predložak s idejom da osmisli i scenski prikaže jedna od najstarijih pravila za ponašanje s ovih prostora kroz niz komičnih situacija u restoranu. Svojevrsni je to dokument jednog vremena i prvi Bonton kakvog su čitale naše bake i djedovi.

Tijekom rada na predstavi istraživali smo kakve su navike imali ljudi tog vremena, kako su se odijevali i ponašali te kako neverbalno i kroz pokret pokazati ono što želimo reći, u istim uvjetima kao na nijemom filmu (koji je bio medij tog vremena) – tijelom umjesto glasa.




19.30
Diletantsko kazalište PENTRAVCI
Vjekoslav Domini: OPROSTITE, MALO NAM JE NEUGODNO
Redatelj: Branko Mikac

Pomoćnica redatelja: Nikolina Pavlečić
Šaptačice: Jasenka Lončar i Vesna Jelen
Majstor tona i rasvjete:Dragan Jevtić, Mihael Kuzmičić
Scenski radnik: David Hyatt
Scenografija: Krešimir Kučinić i Igor Mikulčić
Priprema glazbe: Dragan Jevtić
Oblikovanje plakata i programa: Zdravko Završki i Branko Mikac
Producent: Pero Popović

Cvjetko Virga - Nikola Kuzmičić
Višnja Virga - Snježana Drkulec
Ema Martinec    - Marija Poturić Teta
Juraj Tukan - Goran Umičević
Anita Tukan - Nikolina Pavlečić
Julka Tukan - Višnja Francetić
Vinko Cota -Anđelko Gluić
Marta - Tihana Crnčić
Vedran Rogić    - Pero Popović
Cilika - Maja Fazlić
Dragica - Melita Varga
Janko - Igor Mikulčić
Najavljivač - Mladen Šoštarić Đimi
Svirači    


29. ožujka 2019.

17.00
STUDENTSKI KAZALIŠNI STUDIO Studentskog centra Sveučilišta u Zagrebu
Dijana Lukić: PRIČA O RAŠIDU
Redatelj: Denis Patafta

Igraju: Sara Zlojić, Mirna Zaimović, Lara Brezovec, Lara Gotal, Ana Habdelić

Monodrama(e) o virtualnoj ljubavi, donekle neuhvatljivoj, nedokučivoj, s elementima irealnog; preispitivanje svih aspekata tog odnosa iz ugla žene; odnos koji se nije realizirao u stvarnosti ali emocije su stvarne i pretaču se u umjetnička djela.


18.30
Dramska skupina LUDUS 2  Centra KNAP
Christian Jean-Michel Jalžečić: ANKA
Redatelj: Christian Jean-Michel Jalžečić

Asistentica redatelja i suradnica za scenski pokret: Ema Drokan
Idejno rješenje glazbe: Christian Jean-Michel Jalžečić i Marta Tutiš
Scenografija: Christian Jean-Michel Jalžečić
Kostimi i make up: grupa
Svjetlo: Christian Jean-Michel Jalžečić

Hvala: Centar Knap, Morana Foretić, Željko Bandl Valeš, Darko Crnčević, Marta Tutiš, Kristina Krtanjek, Ivona Šarić, Dora Peračković

Anka: Ema Drokan
Marija: Ellen Butković
Majka: Valerija Pavlenić

Ostali: Elena Bukvić, Marko Čavlović, Ninoslav Mrvelj, Bruno Sučić, Danijela Glavan, Tea Čorluka, Filip Tadić, Lana Benić, Magdalena Šimac, Liza Prekpalaj

„Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa s ludošću većine...“
 (Samuel Beckett)


20.00
AFTERSKAZ PARTY


21.00
IZBOR PREDSTAVA ZA 23. FZKA

Više

Kishon u KNAP-u

21.9.2018.

 

Djela Ephraima Kishona prevođenija su od Biblije. Njegove knjige prisutne su u Hrvatskoj od 70-ih godina prošlog stoljeća i od tada se ne prestaju prepričavati po gradskim kafićima. Kishonov pronicljiv, samoironičan pogled na svijet i na naše skrivene i javne navike toliko se stopio s hrvatskim mentalitetom da ga s pravom možemo smatrati i domaćim piscem.

Više

nedjelja, 24.3.2019.

Kod kuće je najgore

20h @

DUGO SELO

utorak, 2.4.2019.

Kod kuće je najgore

12h @

četvrtak, 4.4.2019.

Štefica Cvek u raljama života

20h @ TEATAR BINOCULAR